• miejsce
  • nazwa obiektu

Pensjonat Abba 3 min do morza

Obiekt wiarygodny - Serwis METEOR gwarantuje bezpieczeństwo każdej wpłaty na jego konto.

telefon: 60280...
WAŻNE! Powołaj się na informacje FIRMY METEOR
a skorzystasz z aktualnych promocji.
za nocleg od: 29 PLN
liczba miejsc: 32


  • adres: ul. Piękna 6, Mielno, zachodniopomorskie
  • GPS:
  • www: prywatne www


kontakt / wyślij zapytanie

Ceny - informacja dodatkowa

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
pokoje2 osobowe660-155/pokój
pokoje3 osobowe275-190/pokój
pokoje4 osobowe390-220/pokój

Cena noclegu 35-95 PLN od osoby. Dodatkowe informacje: ceny zależne od terminu pobytu (sezonu), ceny do negocjacji (do uzgodnienia). Dodatkowo opłata klimatyczna. Dzieci w wieku do 7 lat nocleg 20 PLN.

MAJ, CZERWIEC I WRZESIEŃ - PROMOCJA !!!

Pokoje

Pokoje z łazienkami.

Niektóre pokoje z balkonami.

W pokojach: TV, sprzęt plażowy, czajnik bezprzewodowy.

Obiekt

Na terenie obiektu parking.

Do dyspozycji gości: dostęp do kuchni letniej, czajnik bezprzewodowy, lodówka;

Nowy obiekt.

Atrakcje w pobliżu

Dla aktywnych: basen z jacuzzi, aquapark, wesołe miasteczko, quady, stadnina koni, wypożyczalnia rowerów, hulajnog elektrycznych.

Atrakcje turystyczne: latarnia morska, tramwaj wodny, oceanarium.

Położenie

Do morza 3 min.

Centrum miasta 5 min.

Zapraszamy

Szanowni Goście,
W związku z aktualną sytuacją epidemiczną w Polsce oraz w trosce o bezpieczeństwo Państwa wprowadziłem zmiany i dodatkowe zasady bezpieczeństwa w obiekcie zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju. Spełniając wszelkie oczekiwania odnośnie zasad bezpieczeństwa, chcę, aby tak jak do tej pory, mogli Państwo czuć się u nas bezpiecznie i swobodnie. Zapewniam, że zdrowie oraz dobre samopoczucie naszych Gości jest dla mnie najwyższym priorytetem, a wdrożone środki bezpieczeństwa zminimalizują szanse pojawienia się zagrożenia związanego z Covid-19.
BEZPIECZEŃSTWO NA TERENIE OBIEKTU:
Na terenie OBIEKTU mogą przebywać tylko Goście zameldowani w obiekcie, przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa.
Przy wejściu do obiektu prowadzona jest dezynfekcja rąk, co pozwoli zapobiegać możliwości przeniesienia wirusów przez bezpośredni dotyk na powierzchnie i urządzenia.
Zwracamy się do naszych Gości z prośbą o regularne mycie rąk zgodnie z procedurami tj. trzydzieści sekund i dezynfekowanie płynem.
Zachęcamy naszych Gości do utrzymywania bezpiecznej odległości między osobami - 2 m.
Przy Recepcji może znajdować się tylko jedna osoba.
Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach.
Długopisy są dezynfekowane po każdym podpisaniu karty pobytu.
Lada recepcyjna dezynfekowana jest po odejściu każdego Gościa.
Przy stanowisku recepcyjnym dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk.
Zachęcamy naszych Gości do używania płynu do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem dokumentów.
Po każdym pobycie Gościa pokoje są wietrzone i dezynfekowane.
Szczególnie uwzględniam dezynfekowanie powierzchni dotykowych - klamki, poręcze, włączniki światła, uchwyty, poręcze krzeseł, powierzchnie płaskie itp.
Pokój ponownie będzie wynajęty po zakończeniu dezynfekcji i wietrzeniu.
Podczas sprzątania osoba sprzątająca wyposażona jest w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki ochronne na twarz.
Pościel jest prana w temperaturze min. 6O stopni z dodatkiem detergentu. Ręczniki i sztućce prosimy mieć we własnym zakresie.
Ograniczamy kontakt bezpośredni między pracownikami i Gośćmi.
Zapewniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych w Recepcji obiektu.
OPIEKA MEDYCZNA:
Jestem przeszkolony z zakresu zasad bezpieczeństwa, dlatego też w przypadku pojawienia się zagrożenia - wiem jak się zachować.
Mam przygotowane odpowiednie procedury w przypadku pojawienia się zagrożenia minimalizujące jego skutki.
Na recepcji jest możliwość zakupu podstawowych środków ochronny (maski, rękawiczki jednorazowe).
Recepcja ma możliwość dokonania pomiaru temperatury Gościa i może odmówić przyjęcia Gościa w przypadku stwierdzonych objawów chorobowych (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), wymagających natychmiastowej interwencji i kontaktu z infolinią NFZ 800 190 590, 112 lub można skorzystać z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS oraz ma prawo zastosować odpowiednią procedurę w trakcie samego pobytu, gdy zachodzi podejrzenie występowania choroby.
W przypadku stwierdzonych objawów chorobowych u Gościa posiadającego rezerwację właściciel ma możliwość zaproponować pobyt w pokoju do izolacji w oczekiwaniu na przyjazd odpowiednich służb sanitarnych.

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

kontakt / wyślij zapytanie

trwa pobieranie danych ...